Usługa HELPDESK

Usługa HELPDESK
Usługa HELPDESK (Zdjęcie: Freepik)

Problemy informatyczne bardzo często dotykają jednostki administracji publicznych i samorządowych. Nawet niewielka awaria może przyczynić się do znacznego zdezorganizowania działań. Z tego względu posiadamy skuteczną usługę helpdesk, dzięki której nic nie przeszkodzi instytucjom w realizowaniu zamierzonych przez nie celów. Szybka reakcja i sprawne rozwiązywanie trudności są tu kluczem do sukcesu. 

Oferowane usługi

  • Diagnostyka problemów wynikających w trakcie eksploatacji.
  • Konsultacje z zakresu funkcjonalności.
  • Likwidowanie usterek oraz awarii.
  • Aktualizacja serwisu.
  • Telefoniczna oraz elektroniczna pomoc techniczna w godzinach od 8 do 16, lub do 21 (po wcześniejszym uzgodnieniu).

Dlaczego usługa Helpdesk jest potrzebna?

Wszechstronna obsługa informatyczna stron, w tym biuletynów informacji publicznych oraz serwisów administracji ma przedłożenie na efektywność działań instytucji takich jak: urzędy gmin czy powiatów. Obejmuje zarówno sprawne usuwanie powstających awarii, jak i zapobieganie przed ich powstawaniem. Dzięki naszemu zespołowi specjalistów z branży IT oraz nowoczesnym narzędziom, możliwa jest natychmiastowa diagnoza dotycząca danego zgłoszenia nieprawidłowości.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Będziemy czuwać i prowadzić stałą kontrolę nad całością prowadzonych działań.

Wypełnij formularz, pozostańmy w kontakcie


Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółowych informacji, uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza.
Prześlemy merytoryczny załącznik na podany adres e-mail.


Wybierz ofertę, którą jesteś zainteresowany aby uzyskać więcej informacji.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.