Usługa HELPDESK

Problemy informatyczne bardzo często dotykają jednostki administracji publicznych i samorządowych. Nawet niewielka awaria może przyczynić się do znacznego zdezorganizowania działań. Z tego względu posiadamy skuteczną usługę helpdesk, dzięki której nic nie przeszkodzi instytucjom w realizowaniu zamierzonych przez nie celów. Szybka reakcja i sprawne rozwiązywanie trudności są tu kluczem do sukcesu.
Oferowane usługi
- Diagnostyka problemów wynikających w trakcie eksploatacji.
- Konsultacje z zakresu funkcjonalności.
- Likwidowanie usterek oraz awarii.
- Aktualizacja serwisu.
- Telefoniczna oraz elektroniczna pomoc techniczna w godzinach od 8 do 16, lub do 21 (po wcześniejszym uzgodnieniu).
Dlaczego usługa Helpdesk jest potrzebna?
Wszechstronna obsługa informatyczna stron, w tym biuletynów informacji publicznych oraz serwisów administracji ma przedłożenie na efektywność działań instytucji takich jak: urzędy gmin czy powiatów. Obejmuje zarówno sprawne usuwanie powstających awarii, jak i zapobieganie przed ich powstawaniem. Dzięki naszemu zespołowi specjalistów z branży IT oraz nowoczesnym narzędziom, możliwa jest natychmiastowa diagnoza dotycząca danego zgłoszenia nieprawidłowości.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Będziemy czuwać i prowadzić stałą kontrolę nad całością prowadzonych działań.
Wypełnij formularz, pozostańmy w kontakcie
Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółowych informacji, uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza.
Prześlemy merytoryczny załącznik na podany adres e-mail.